Exceptie de la regula



Azi fac exceptie de la regula, pentru ca e duminica, pentru ca e vacanta, soare, aer curat, pentru ca exista viata si pentru ca iubesc, nu o relatie...iubesc tot ce este in jur. Iubesc si sunt fericita sa am persoane apropiate care imi ofera o iubire neconditionata de nimic. Este asa de linistitor sa stii ca indiferent ce ar fi, ai pe cineva pe care sa te poti baza, spre exemplu mama, sora, matusa sau oricine altcineva, in functie de fiecare. Eu am persoanele astea cu care fac un schimb neconditionat in fiecare zi, fie ca suntem aproape fie ca nu. 
Ma hotarasem sa renunt in a mai crede ca poti fi fericit, dar am realizat ca fericirea fiecaruia depinde strict de el. Nimeni nu te poate face fericit daca tu nu vrei sa fii, si nici nu poti cersi cuiva sa te aduca intr-o anumita stare. Daca vrei sa fii, gasesti un mod si ii dai bataie. Degeaba lupti cu morile de vant. Si eu si tu am facut asta, am dus lupta asta inutila. Azi am puterea sa opresc acel vant, care deja este daunator. Vine mereu ca o briza calda si placuta in zilele cele mai calduroase ale verii, apoi se transforma, patrunzand in oase si inima, si lasa numai uscaciune. 
Steatea si cautam prin diverse locuri si, am realizat ca nu am gasit nimic relevnat despre "De ce ne complacem in situatii de rahat?", rahat turcesc, firesc, ca ala e mai bun, sau defapt noi ii conferim o valoare. 
Studiile de specialitate arata ca odata ce ti-ai format anumite trasaturi si comportamente, e greu sa renunti la ele, e ca si cum ai renunta la personalitatea ta. Toate astea au un cumul intre educatia primita acasa, anturaj, scoala, principii fixate de-a lungul anilor, idei fixe...Pana la urma nu este corect sa-l condamnam pe cel de langa noi. De ce? Pai unu la mana tu alegi sa accepti si sa mergi mai departe ca poate, iar doi la mana, daca tu ai fi el sau ea, te-ai schimba? Sau tu ca persoana cu personalitate unica, ai accepta sa renunti la principiile tale de viata, la regulile dupa care ai trait ani la rand, obiceiurile tale de zi cu zi?! ... Eu, una, nu. E ca si cum te-ai minti pe tine si ai juca non stop intr-o piesa prost regizata.  Daca nu merge, nu insista. Nimeni nu se schimba, nici tu, nici el sau ea. 
Natura asta umana a transformat totul incat sa se ajunga la un continu schimb. Dar cum ar fi sa dai fara sa iei? Cum ar fi sa nu fii conditionat si sa nu conditionezi?
Neavand asteptari prea mari devii mai fericit! E mult mai bine si fizic si psihic. 
Vanatorul nu mai e ce a fost, pentru ca prada nu mai este prada, iar oamenii surzi canta, orbii picteaza, mutul dirijeaza...







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Malnutritia Protein-Energetica

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Sindromul nevrotic