Când moare un analfabet se duce pe lumea "cealantă".
Ce e sigur şi demonstrat este că "toate târfele se cred femei perverse". Văd că a luat amploare treaba asta cu vlog sau cu live când se machiaza fetili  şi tot aşa. În paralel, le observ pe astea mici de 14 ani care sunt total debusolate săracele pentru că nu mai au un model sănātos de urmat. Păi cred şi eu, dacă am ajuns să facem filmări cu produse cosmetice, un fel de reclamā fără plată sau târfă la ofertă aş zice, cam de câţi neuroni o fi nevoie ca să ajungi la asemenea realizări.
Da, ştiu sunt cea mai răutacioasă persoană şi totuşi sunt şi cea mai fericită şi cea mai cum vreau eu să fiu. Asumă-ţi responsabilitatea faptelor, aici nu e cu supărare sau resentimente.  Mă uimeşte faptul că prostia este atât de promovată şi generaţiile noi sunt atât de pierdute. Pe vremea mea nu era chiar aşa depravare. Am mai zis şi mă repet, târfele, cocalarii, ăştia de speţă joasă să aibe un oraş al lor, izolat total de noi.
Aşteptārile înalte provoacă cele mai grave leziuni interne, hemoragii cardiovasculate de neoprit, vasocontricţie oculară, dereglări ale ritmului cardiac cu predispoziţie tahicardică... în seara asta sunt printre morţi. Doar ei au mai rămas fericiţii câstigători ai unei "vieţi" lipsite de stres. Aud pe fundal nişte versuri jegoase, despre cum să fii high. Mai că imi vine să întreb ce fumezi, droguri de care prestezi?
În fiecare dimineaţă am aceeaşi rutină, fac aceleaşi lucruri anoste, dar care pe mine mă fac fericită. Plâng ca sa îmi curăţ ochii, râd isteric şi maniacal pentru ce va fi să vină.
Poate ai mai auzit, sau ţi se spune des, dar nu mai dai crezare: eşti cea mai bună, eşti cel mai deosebit!
Îmi arunci fără să te gândeşti că răneşti câteva vorbe goale. Am uitat să fiu femeie. Sunt prea puternică pentru că de fiecare dată EU mi-am rezolvat problemele. Când zāceam plină de praf nu ai venit tu să mă ridici, ci mi-am zis: Hai! Mişcă-ţi hoitul! Nu ai timp să plângi. Adună-te şi treci la luptă!
Am uitat să fiu drăgăstoasă pentru că mi-am lins mereu rănile singură in toiul nopţii. Sunt radicală, pragmatică, fixistā şi plină de n defecte. Poate mai am şi urmă de calitāţi, dar nu mai ştiu să mă fac că îmi pasă. Iubeşte-mă aşa sau dă-mi drumul să zbor! Urăşte-mă pentru că am curajul să fiu eu!
Mă uit totuşi cum tu mori încet şi sigur din interior către exterior. Eşti din ce în ce mai vag pentru că nu te mai poţi bucura cu adevărat de ceea ce contează.
Fumul de ţigară îşi face liniştit calea printre plămânii încă sănătoşi. Nu mai ţine mult până să mă fi îmbolnăvit, dar totuşi pentru cine mai contează într-o lume ce aleargă după bani, lucruri materiale, faimă, a arăta altora cine suntem noi. Pffff suntem nimicuri defapt, nişte mici făpturi mizere pline de secreţii împuţite, ce se îndreaptă pe zi ce trece către "gaura" de 2 metri. Suntem aroganţi pentru că ne simţim cei care vor domina lumea şi ne vedem nemuritori. Câta ipocrizie să nu te gândeşti la moarte. Suntem atât de grăbiţi până ce ajungem imobilizaţi. Şi totuşi am uitat să ne rugām. Nu aş putea să mă numesc cea mai religioasă persoană, de mers la biserică nici nu mai zic, pentru că îmi miroase a business acolo, dar totuşi de când nu ţi-ai mai odihnit sufletul? Nu e musai să faci mătănii şi acatiste, credinţa este în suflet şi de rugat te poţi ruga oriunde şi oricând.
Piţipoancele sigur sunt mai liniştite când merg la moaşte.
Aud cum te repeţi ca un cd zgâriat, mă retrag in lumea mea pe care puţini o înteleg şi în care şi mai puţini încap.

Comentarii

  1. Exista un principiu al evolutiei si al involutiei, evolutia am avut-o in trecut, ideea de prosperitate, de regenerare si dezvoltare a societatii bazate pe intelect. Din pacate odata cu globalizarea, au aparut si tendinta de a face bani rapizi pe baza cereriii si a ofertei, cei din Mass Media au analizat si au vazut ca fizicul, activitatile sexuale, toate atrag atentia unui numar mare de public si de ce sa mai promoveze intelectul, cand apar banii usor si un popor puternic intelectual pune intrebari si provoaca revolutii, mai bine tine sub control un popor slab pregatit mental si usor de manipulat, caruia sa le poata vinde orice lucru de slaba calitate pentr ca e la trend.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Malnutritia Protein-Energetica

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Sindromul nevrotic