Doamnelor, domnilor, curvelor si prostilor, dar si domniilor... dupa cum stim cu totii, societatea asta este plina de medii, mediocritati, barosani, cocalari, inteligenti, "destepti", care pe la adunaturi isi fac sex oral unul altuia. Cred ca de atata ura. Dar, asta da bine la plebime, asa ca mergem pe val sau cu valul. Am observat de-a lungul timpului ca, cu cat esti mai limbist, cu atat ai mai mult succes. Esti mai acceptat de semenii tai, si aia limbisti la randul lor, ca doar aceleasi categorii se accepta intre ei, daca pupi cururi paroase, daca freci picioare de lemn, daca esti doamna de lux. Eu nu le-as da drept de vot astora. Ar trebui sa fie separati, sa aibe votul limbistilor. Degeaba incerci sa instigi la cultura, la citirea unei carti, nu de joc, ca tot indoctrinati suntem. Cum sa ma pot numi LIBER, din moment ce sunt fortat sa urmez n mizerii de reguli?! Si ti se spune atat de frumos : ESTI LIBER SA FACI CE VREI, DAR MAI SUNT ANUMITE REGULI DE CARE TREBUIE SA TII CONT. Nu ma refer la regulile de buna functionare ale unei comunitati, sau la perturbarea linistii publice. Ma refer, ca atunci cand poti sa alegi, spre exemplu la un loc de munca, unde ai nevoie sa fii creativ, ti se impune sa nu fii. 
Inca din copilarie ni se impun: NU TE JUCA CU COPIII AIA, SUNT TIGANI. La adolescenta: NU STA IN GRUPUL ALA CA SUNT SI ALTE NATII.  Unde este liberul arbitru aici? 
Este un fel de CREDE SI NU CERCETA. 
Nu promovez ceva anume, lumea este prea bolnava ca sa accepte ceva promovat, important este sa incepi sa gandesti.  Nu mai accepta toate mizeriile promovate prin media. Daca tu crezi ca esti un ciudat si toti te marginalizeaza, inseamna ca esti special, diferit. Nu trebuie sa fii umil, devotat, sau sa ai atitudine impaciuitoare doar ca sa obtii un job sau orie altceva. Fii tu. Unii iti vor aprecia nebunia. Altii te vor numi ipocrit fiindca nu te vor intelege. 
Fusesem, de curand, la un interviu... Am o intuitie buna, si de cum l-am vazut pe individ, nu am dat doi bani pe el. Cand ma gandesc ca am pierdut 10 minute din viata mea!!! Cu cat analizezi mai mult si cu cat  citesti mai mult vei incepe sa recunosti cu usurinta micile minti. Ma rog, ideea este alta, atunci cand ai in fata un om, care se autonumeste superior, atunci ar face bine sa iti demonstreze ca iti este asa. Dar, cand ai in fata un om ce pretinde a fi superior si face 10 greseli pe minut, ce mai faci? Eu am ales sa plec. Timpul este pretios. 
Am trecut de la o ideea la alta, precum o albina dintr-o floare in alta. Si nu fi cu mintea plecata, de albine vorbeam. 
Ramasesem la mintile indoctrinate. Unii nu au posibilitatea sa se dezvolte, pentru ca nu au acces financiar in acest scop, cel al educarii. Dar, multi dintre oamenii aia pe care tu ii crezi retarzi la prima vedere, cretinule, ar fi putut avea un IQ mai ridicat, daca ar fi avut conditiile necesare antrenarii mintii. 
Tu din ce categorie faci parte? 
...Mai bine tac decat sa vorbesc, mai bine scriu decat sa te lovesc. Nu ma mai provoca, stii foarte bine de ce sunt capabila. Stii ca te pot rani de la distanta. Sunt prea deschisa si ma stii pe dinafara. Sunt prea eu ca sa ai ce arme sa folosesti impotriva mea. Ai fi vrut sa ma poti subjuga, dar mintea-mi este prea deschisa, iar tu nimic din praf si din cacat, nu ai cu ce sa ma dobori.  Stiu ca-ti doresti sa ma omori, incet si sigur, cum te-am educat. Dar esti ratat, si tot gresesti, in inima un poti sa mai tintesti. Ai vrea, incerci, din rasputeri, dar inima-mi e demult incisa. A fost candva increzatoare, crezand ca poate cuteza, ca va fi putut birui prostia. A fost candva in paza ta. Dar tu nimic din infinit venit, te-ai comportat exact precum un parvenit. Esti din pamant alcatuit, ca protelanul ceruit, esti inger, esti nepasator, pacat ca dinauntru putrezit.






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Malnutritia Protein-Energetica

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Sindromul nevrotic