Eul



Cand ma trezesc dimineata si ma privesc imi aduc aminte instantaneu cine sunt! Sunt EU, Andreea. Dar cine voi fi cand acest corp nu va mai avea suflare si va fi una si aceeasi cu pamantul?Cine voi fi peste 100 de ani? Dar peste 1000 de ani? Cine am fost oare inainte? Cine poate sti, cine am fost, cine esti sau cine vei fi...Un lucru ramane neschimbat insa, indiferent de ce nume ai avea sau ce functie, va ramane intotdeauna EU. Eu va ramane mereu neschimbat, celei care i se insotesc Eului se nasc si mor, vin si pleaca fara incetare. 
Atunci cand vom ajunge la deplina realizare a constientizarii Eului suntem un intreg, ne descoperim Sinele. La acest nivel nimeni nu este superior sau inferior, pentru ca totul este unul. Cand oamenii vor actiona la un asemenea nivel de intelegere, actiunile lor vor deveni perfect integrate in univers, in armonia cosmica.
Intelegerea ca toti suntem unul inseamna a nu scuipa in strada si a strange excrementele cainelui tau, mai bine zis, sa nu uiti sa faci curat in urma ta. Asta se scuza atunci cand ai un handicap sever...
Te-ai intrebat cine esti tu vreodata? In afara de tata, mama, iubit, sora, prieten...Cine esti tu dincolo de aceste roluri si nume?Si care este fundamentul fiintei tale?
De obicei oamenii care se agata de nume si roluri sunt pierduti atunci cand nu mai au aceste atributii, atat de confuzi incat cu greu se pot regasi...ca si dupa o pierdere. Orice schimbare este menita sa-ti stimuleze identificarea pierderilor sau castigului. 
Ce imagine de sine ai tu? Care este Eul tau? Pentru o mai buna supravietuire Eul are nevoie de comparatii uneori. Nu trebuie sa te amagesti spunandu-ti ca oglinda iti va da reflexia Eului, una este reflexia alta este realitatea. Este relativ simplu sa incepi sa slefuiesti un Eu de diamant, mai colorat, mai atragator, mai cum vrei tu sa fie, dar sa fie Eul tau care te va reprezenta. 
Eul se hraneste cu timp, se teme de viitor, necunoscut si proaspat. Eul este coplesit de frica in fata viitorului, este mort in prezent, evitand toate mijloacele posibile sa accepte prezentul. Eul trebuie sa invete sa traiasca pe cont propriu, sa se separe. Ai vazut cand iti este frig? Te strangi in brate singur, te contracti. Acesta este Eul, caruia ii este frig. Obiectivul Eului este continuitatea intr-o insecurtate continua. Atata vreme cat Tu te percepi separat de Eu, atunci nu il vei putea ajuta. Trebuie sa ajungi la constinetizarea Eului ca sa-l poti ajuta. 















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Malnutritia Protein-Energetica

Sindromul nevrotic