Stai pe loc, nu sari.



M-am asezat sa scriu, dar nefiind prea inspirata azi, am zis sa ma uit ce mai posteaza lumea si ce mai fac astia normalii... Bun, zis si facut! Deschid prima data stirile, numai explozii, morti, detonari, terorism...ma intreb unde naiba e armata si cum se poate intampla una ca asta, dar raman la stadiul de intrebare si neaprofundarea in prea multe amanunte a lucrurilor deoarece nu vreau sa ma intristez sau sa ma prefac ca inteleg prin ce trec oamenii aia, indiferent cat de ridicat as avea eu nivelul de empatie. Am vazut ca lumea da like la pozele de la explozii...ce aveti fratilor, ce va place, ca a iesit explozia uniforma sau?  Pe langa toate astea, trecem la partea opusa, la partea mondenta, si nu ma refer numai la vedete aici... Azi toata lumea trebuie sa posteze. Perfect de acord, dar unii n-ar trebui sa aibe acest drept la informatie ca sunt prea praf si nu stiu sa o foloseasca. Ma uit la prietenele mele Bulimia si Anorexia cum posteaza ele fel si fel de mese copioase si ele sunt numai oase. Asa da! Asa vreau si eu sa fiu, sa bag in mine shaworma cu "di toati" si sa nu ma ingras... aoleu da ce-ai facut, ai bagat degetul pe gat? Uite ce bombomana de fata, daca-i dai un sut in ...boraste ciocolata, vorba cuiva. 
Urmeaza apoi seria divinitate si spiritualism pe facebook...ba sa mor eu, asta n-am inteles-o. Daca esti asa credincios de ce nu mergi la biserica? Fa-ti o spovedanie, o impartasanie si o clisma la creier, ca spre spalarea creierului te indrepti. 
Am vazut ca la baieti nu se mai poarta sa fii cocalar ci se poarta sa fii tarfa masculina, punanad poze cu botul botit, scuzati-mi expresia, si cu blanuri pe ei. Atata masculinitate, ce o sa ne mai facem ma intreb?! Sau daca nu sunt cu botul umflat au barba din aia de teroristi de ma uit in jur si ma intreb unde naiba e veste cu bomba...teroristi sentimentali, desigur. 
Dar cel mai mult imi plac astia filosofii astia de vorbesc ei de spre femeie, despre teorii numai de ei auzite cum ca si parca asa ar fi...oare ce naiba e in capul vostru? Chiar ati ramas la fel de neinspirati ca mine in momentele acestea si v-ati apucat sa scrieti despre femei? E ca si cum ai scrie in antiteza. Ma rog, e ceva de genul, Fraiere, Fraiere - cantec de leagan(vezi Parazitii). 
Hai ca e deajuns, mai lasam critica si pentru alta zi. Poate asta e constructiva cumva... Si pune mana pe o carte, ca deja ti s-au atrofiat muschii mainii de la atata la..reala pe telefon. 
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Malnutritia Protein-Energetica

Sindromul nevrotic