Dieta cu banane




Am tot citit despre miraculoasa dieta cu banane peste tot. La inceput am fost sceptica, adica ne-am trage noi din maimute potrivit spuselor lui Darwin, dar cate banane sa mananci? Si cum sa mananci atatea fara sa aibe efecte negative? Ei bine, am zis ca asta trebuie experimentat personal sa ma conving eu. Cred ca este prima mea dieta mai fixa, asa ca am inceput. Durata a fost de 6 zile, dar poti tine si mai mult, depinde si cat de repede ajungi la nivelul de saturatie survenita consumului de banane. 
In primul rand, scoate-ti din cap mitul cum ca bananele constipa, fiindca este total fals. Din contra au un continut ridicat in fibre si ajuta la reglarea tractului intestinal, absorbtia apei din organism reducerea pana la eliminare a flatulentei. 
Nu te astepta sa pierzi 5 kg in 6 zile, ci vei pierde exact 1,5 kg intr-o saptamana, asta daca combini cu sport moderat si eliminarea carbohidratilor. 
Prima zi: 7 banane, 300g nuci si un mar. Apa s ceaiuri pe toata durata zilei. Spre surprinderea mea nu am avut senzatia de foame iar energia nu mi-a lipsit. 
A doua zi: La micul dejun am avut 3 banane si nuci, la pranz salata verde si supa de curcan, iar cina 2 banane cu nuci. Daca esti alergic la nuci nu trebuie sa consumi, eu sunt fan nuci... A doua zi am constat lipsa oboselii si nu am avut senzatia de infometare. 
A treia zi: 3 banane la micul dejun, la pranz supa de linte si salata cu pui, seara banane si nuci. Pe zi ce trece mi s-au parut tot mai bune si m-am simtit foarte bine spre surprinderea mea. Digestia imbunatatita, mai ales daca alegi sa combini banane cu pere. 
A patra zi: 2 banane si nuci dimineata, pranz somon la gratar si legume, seara banane.
A cincea zi: banane cu nuci la micul dejun, pran vita la gratar cu rucola si cina banane. 
A sasea zi: banane toata ziua. 
Ce pot spune?
1,5kg pierdut, fara vreo senzatie de infometare ca in alte diete, fara ameteli si slabire fizica, cu toate ca am facut sport zilnic, fara flatulenta, fara constipatie. Wow! Chiar a meritat!
Banana, valori nutritionale:
- 88kcal/100g
- lipide totale: 0,3 g din care lipide saturate- 0,1 g; lipide polinesaturate- 0,2 g
- colesterol 0 mg
- sodiu 1 mg
- potasiu 358mg
- carbohidrati 23 g
- fibre 2,6 g
- zahar 12g 
- proteine 1,1 g
- vitamine: A, D, B6, B12, C, Ca
- minerale: fier 0,3g ; magneziu 27 mg






















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Malnutritia Protein-Energetica

Deviatii patologice ale coloanei vertebrale

Sindromul nevrotic